izsumi123:

I was half asleep drawing and I ended up being tsukiyoma

EYEYYEYEYYEYYEYEYEYE HUSBANDO AIUDJNALHJDNKAKC,N

REBLOG | Posted 3 days ago With 13 notes

techycutie:

I am putting aside getting my tooth fixed (it’s going to cost me over $150) so i can finally get out of this nightmare of a home. I don’t wan’t to get into details, but it is a lot of verbal and mental abuse and it’s so toxic.. 

I will literally draw you anything as long as it isn’t porn. 

I also am taking donations if you are interested?

my donate button is on my page.

Any help is GREATLY appreciated.

THANK YOU

REBLOG | Posted 3 days ago With 48 notes

ubuuroi:

these dogs are a handful but they are now my new job!

oHMYYYGODD DOGG JOBB

REBLOG | Posted 3 days ago With 7 notes

mabinouv:

mabinoobi:

Surprised gift for this two butts Mits and Hana. Good thing I got ref save of them incase I want to draw them B).

OH
M Y
G O D?!??!?????? !??! ?! !? !?!???

GOD DANG ACE WHY DO YOU DO THIS GOD DANG I CANT—////////////////////////////////////////////////////

They’re both GORGEOUS WOW UHM!???? q//////////q I THINK I NEED TO STARE AT THIS FOR A FEW YEARS K THANKS BYE IM DEAD AND GONE WHATHWHAHAWAYTWHAWHTHETASGDJHSDFSDFKJSDF

LAYS ON THE FLOOR IN tears and hearts and i just… i… words… i come home from work to this and im just…my face is so red just.. /holds face so tight t////////t///// ilu omg thankyou THANKYOU<33333333338273468723647273674

my entry for the dragon comp on the forums- >:O

that feeling lskjdlfjs

weiRD FEELING

REBLOG | Posted 4 days ago With 2 notes
tags: #xmits

i no longer look like a scrub on ruairi and i found out senpai has been following me for the longest time today is a good day

paimoan:

hey guys. i’m doing commissions right now to make some quick money here and there i was wondering if anyone might be interested

black & white sketches 10$ examples x x

or something like this with 1 dark base color and maybe 2 other colors to go with it?? im not sure what to call it, sorry, a…

» Mabinogi 100 Questions meme~

mitsu-fantasy-life:

Hi there! I have written a 100 questions meme for Mabinogi players c: There will be some questions about your character, and some hypothetical questions as well~ If you reblog and answer all the questions, there’s a prize involved ouo/ So give me your answers~~

Read More

ohh mannn

Read More

itsumonkisu:

Anyone else have the game closing on them out of nowhere? ouo;

Like, I’ll be playing perfectly fine and the client just closes. No logging me out, no freezing. Like, poof :o

eee mine does that too / o /

REBLOG | Posted 6 days ago With 19 notes

still waiting for ninja hnggg

the way i lineart is such shit

//whines

feastings:

some commisshies

ohH Oh mu GDO BbAna YOUr ight htats the ONe I MADE LAST yeAR iM SHAKING HE GREW UP TO BE BEAUTIFUL

takeshiztakeda:

luecius:

takeshiztakeda:

takeshiztakeda:

It seem that on my last post about the Laevatein Guild of mabi, i offended them. While I didn’t mean any harm or offense to them, they felt attacked so in which they attacked me back.

By the advise of a good friend, I am offering them a formal apology. I didn’t mean to…

I don’t know what the hell you or your guild got against her but I am not her. And if you haven’t noticed I get excited when I mean anyone I recognized from tumblr. I even though they were still friends and had a mabi-family relation going on.

And another thing is that, so they not friends anymore. You all think she is so special and great that Lisbeth will go this far to get back at her since they not friends anymore? Get off your high horse.
So every time something will go wrong, you will blame her? yeah….that sound really fair to me >.> 

nah, we’re 2384732% sure you’re lisbeth.

nah, we don’t think your special.

nah, im not on a high-horse. we’re telling you to get off yours though

and nah, where did we say we were blaming you for anything we’re telling you to cut the crap and stop the bullshit.

You cut the bullshit. You and your guild have some kind of beef against Lisbeth and I don’t care what it is about. But you shouldn’t just assumed that just because I posted something you don’t like,that I am someone you hate and I got something against you.  Lisbeth got nothing to do with this.

You’re telling me not to assume, but you did the exact same thing in that post about my guild, yeah? Take your own advice. And wow here you assume i hate you too gg. no i dont /hate/ you. Im just annoyed and too tired to keep sitting back and letting people assume and say shit about my guild, so, i dont hate you, im just calling you out.

stop assuming.

REBLOG | Posted 1 week ago With 10 notes
tags: #luepost

takeshiztakeda:

takeshiztakeda:

It seem that on my last post about the Laevatein Guild of mabi, i offended them. While I didn’t mean any harm or offense to them, they felt attacked so in which they attacked me back.

By the advise of a good friend, I am offering them a formal apology. I didn’t mean to…

I don’t know what the hell you or your guild got against her but I am not her. And if you haven’t noticed I get excited when I mean anyone I recognized from tumblr. I even though they were still friends and had a mabi-family relation going on.

And another thing is that, so they not friends anymore. You all think she is so special and great that Lisbeth will go this far to get back at her since they not friends anymore? Get off your high horse.
So every time something will go wrong, you will blame her? yeah….that sound really fair to me >.> 

nah, we’re 2384732% sure you’re lisbeth.

nah, we don’t think your special.

nah, im not on a high-horse. we’re telling you to get off yours though

and nah, where did we say we were blaming you for anything we’re telling you to cut the crap and stop the bullshit.

REBLOG | Posted 1 week ago With 10 notes
tags: #luepost